Svědek


".....Bože dej, ať svědčíme o Tvém vzkříšení celým svým životem".
Tato prosba z ranních chval mě zaujala. Jak já mohu svědčit o vzkříšení Ježíše Krista svým životem?
Předně vzkříšení našeho Pána znamená, že máme volnou cestu do nebe, do věčné radosti. To je dáno jednou provždy  a to se už nikdy nezmění. Čili žádné zlo ve světě, i sebevětší, nemá konečné slovo. To konečné slovo má Pán. Tedy nemusím se děsit žádných válek, koronavirů, mafií a nespravedlností, kterých je ve světě spousta. Ano, mám bojovat proti nespravedlnosti nakolik můžu, mám usilovat o mír ve svém okolí, nesmí mi být lhostejné utrpení druhých lidí. Ale nemusí mě to děsit.Nemusí mě děsit představy, že je to všechno špatně, že to, že bohatí zneužívají chudé, aby se ještě víc obohatili nikdy neskončí, že celý svět spěje k nějakému šílenému konci a my s ním.

A teď, jak o tomto mohu svědčit svým životem? Domnívám se, že svým postojem ke všem těm hrůzám okolo nás. A tím postojem je pokoj, který ze mě vyzařuje navenek, naděje, že Dobro už zvítězilo nad Zlem a také radost, protože se nemusím ničeho bát. To ovšem není jednoduché. Jak to zvládnu? V síle Ducha svatého. Toho svatého Ducha, kterého teď čekáme. Duch Svatý je síla, energie, pomoc ve mě. On je ve mě tou hybnou silou, s kterou toto vše dokážu.
Prosme tedy úpěnlivě o Ducha svatého, Ducha radosti, pokoje a naděje.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vytmelení archy

desky na ikony

Marnost nad marnost?