Co je nového nebo starého?

 

Letošní Velikonoce pro mne byly nějak zvlášť těžké. Vím, že Bůh mě miluje a je stále se mnou, ale někdy je mi těžké tomu věřit. To si na mne lehne taková tmavá deka, přes kterou nevidím žádné světlo, a leží a leží. Ale Bůh mi opět pomohl najít Jeho lásku a také sestry mi jsou vždy na blízku. Snad je to i tím mým věkem, jarem, ztrátou Josefky nebo vším tím dohromady. Ale nechci si stěžovat. Mám krásné povolání, v kterém jsem šťastná, střechu nad hlavou, mám co jíst, co pít. Kolik lidí tohle vše má?

Vrhla jsem se na zahradu, takže mám už ostříhané stromy (až moc, zase jsem to přehnala, takže jsem připravila sestry o úrodu jablek!), skoro všechen vyhrabaný mech (nemám ráda zahradu s mechem!!!), zasetá semínka cínií do truhlíků (nevím, jak se správně píše cínie, omlouvám se všem češtinářům), rozsazené muškáty do truhlíků (skoro všechny), zabezpečený kočičí záhonek!! Co že je kočičí záhonek? Je to záhonek, kde JÁ pěstuji kytičky a nějaká veliká místní KOČKA si z něho dělá ložnici!! Kytičky zalehne, potrhá a zničí. To začalo už loni!! Tak jsem začala googlit a hledat něco na odstrašení a odpuzení koček. Nejpřijatelnější mi přišlo umístit na záhonek šlupky od citrusů, které prý kočky nemají  rády.  Také jsem do záhonku zabodala ještě hodně klacíků, aby neměla nikde volné místo na své ležení. Zatím se daří. Pobavila mě moje kamarádka, která se mě ptala, proč jsou v tom záhonku ty šlupky. Vysvětlila jsem jí situaci, a ona říkala, že si oddychla, že si nemyslím, že touto cestou vyroste citroník. To mě dost rozesmálo, ale nakonec Jára Cimrman také zjistil, že vyfukováním doutníkového kouře do vody zlato nevznikne, tak já jsem aspoň zjistila, že položením šlupky od citronu do záhonku nevyroste citroník. No není to pozitivní?











Populární příspěvky z tohoto blogu

Vytmelení archy

desky na ikony

Marnost nad marnost?